صمد اشرفی قائم مقام با شگاه ارومیه

مقام باشگاه شهرداری ارومیه گفت: اشتباهات داور بازی با سایپا باعث عصبانیت احسن الله شیرکوند شد.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه،‌ “صمد اشرفی” در گفت و گو با ایسنا در خصوص اتفاقات بازی این تیم برابر سایپا البرز و درگیری احسن الله شیرکوند با داور این دیدار اظهار کرد: متاسفانه داور اول بازی در طول مسابقه اشتباهات مکرری داشت که موجب عصبانیت شیرکوند شد. ما قصد توجیه عمل احسن الله شیرکوند را نداریم اما این، نوع عملکرد داور مسابقه بود که تحریک این بازیکن را در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه در طول بازی چندبار زمانی که خط نگهدار توپ را داخل زمین به نفع ما می گرفت، سرداور آن را بیرون اعلام می کرد و امتیاز را به حریف می داد، خاطرنشان کرد:در ست سوم ما با امتیاز ۱۱ بر ۶ از حریف پیش بودیم اما اشتباهات داور باعث شد تا شیرکوند این عمل را مرتکب شود و در نهایت ما بدون لیبرو در حالی که می توانستیم یک برد شیرین داشته باشیم را واگذار کنیم. متاسفانه این داور خاص است و در کل جور دیگری در والیبال کشور شناخته می شود. سه ماه قبل در یک بازی دوستانه که ما در تهران داشتیم نیز این داور در طول بازی بی جهت به بازیکنان ما کارت نشان می داد.

قائم مقام باشگاه شهرداری ارومیه با اعلام اینکه متاسفانه شیرکوند تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم ما محروم شده است، افزود: قصد توجیه این عمل شیرکوند را نداریم و این بازیکن حق درگیری با داور را نداشت اما ما به فدراسیون نامه خواهیم زد و با آنها مذاکره می کنیم تا این بازیکن بخشوده شود. متاسفانه تیم مصدوم زیاد دارد و محرومیت شیرکوند نیز می تواند تیم ما را بیش از پیش متضرر کند.

اشرفی در پاسخ به اینکه با توجه به اتفاقات پیش آمده احتمال محرومیت زیاد برای شیرکوند وجود دارد، برای اینکه به مشکل برنخورید چه اقدامی انجام خواهید داد؟، گفت: البته ما ایرج میکاییل زاده را به عنوان یک لیبروی جوان در تیم داریم اما با این وجود تلاش خواهیم کرد تا از محرومیت شیرکوند جلوگیری کنیم. ضمن اینکه در داخل باشگاه نیز با حضور هیات مدیره در رابطه با این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود داور بازی قصد دارد شکایت از شیرکوند را در خارج از حوزه ورزش نیز پیگیری حقوقی کند، آیا از چنین موضوعی اطلاع دارید؟، اظهار کرد: فکرنمی کنم این چنین شود. ما از داور بازی خواهش کردیم از این موضوع بگذرد و انشاءالله این مساله برطرف می شود.

وی در جواب به این سوال که امیدوار حاتمی به عنوان ناظر بازی اعلام کرده است در طول مسابقه برخی اتفاقات دیگر نیز رخ داده است، چنین موضوعی را تایید می کنید؟، اعلام کرد: نخیر، چنین چیزی صحت ندارد. اگر در طول بازی اتفاقاتی افتاده باشد این ما هستیم که باید شاکی باشیم. در این دیدار تماشاگران از طبل برای تشویق سایپا استفاده می کردند در حالی که اگر تماشاگران ما در ارومیه این کار را بکنند ناظر بازی اجازه بازی را نمی دهد اما وقتی ما این موضوع را به امیدوار حاتمی گفتیم وی اقدامی برای جلوگیری از این کار نکرد.

وی ادامه داد: متاسفانه اتفاقاتی در والیبال می افتد که احساس می کنیم در والیبال کشور دو قانونی وجود دارد. درحالی که اخیرا اعلام شده است ورود بانوان با سالن های والیبال ممنوع است شاهد بودیم بخشی از سالن بازی با سایپا به بانوان تعلق گرفته بود. اگر ورود بانوان ممنوع است پس چرا فقط در ارومیه مورد اجرا گذاشته می شود و تهران از این نظر آزاد است.

قائم مقام باشگاه شهرداری اورمیه: اتفاقاتی رخ می‌دهد که احساس می‌کنیم فدراسیون والیبال بر علیه ما کار می‌کند! / چرا ورود بانوان به سالن والیبال فقط در اورمیه ممنوع است؟! / يدالله كارگرپيشه: اسامی در ليگ نقشی ندارند / شهرداری ارومیه سایپا اشرفی  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

اشرفی اضافه کرد: از سوی دیگر یک شب قبل از شروع بازی به ما اعلام کردند محل برگزاری مسابقه از تهران به کرج تغییر کرده است در حالی که تیم سایپا در پنج هفته گذشته همه بازی های خانگی خود را در تهران میزبان بود. متاسفانه ناهماهنگی ها در فدراسیون والیبال مشهود است.

قائم مقام باشگاه شهرداری ارومیه با بیان اینکه متاسفانه کارهایی صورت می گیرد که احساس می کنیم فدراسیون به ضرر ارومیه کار می کند، خاطرنشان کرد: قبل از دیدار با جواهری گنبد، کمیته انضباطی جلسه می گذارد و بهرام فرید را جریمه می کند، این منطقی است که درست قبل از بازی با جواهری گنبد در حالی که ما به کمیته انضباطی نامه زدیم تا این جلسه را به تعویق بیاندازد، چنین رایی صادر شود.

وی با اعلام اینکه ما قبل از شروع مسابقات بنا به اطمینانی که به آقای داورزنی داشتیم از خرید یار قدرتی امتناع کردیم اما بازیکنانی که قرار بود به عنوان بازیکن سرباز به تیم ما بیایند به تیم های دیگر واگذار شدند، گفت: بنا بود آقای داورزنی، فرهاد قائمی یا مجتبی میرزاجانپور را به تیم ما بدهد اما ما را تا آخر بلاتکلیف نگه داشتند و در نهایت این بازیکنان را به تیم های دیگری دادند.

وی تصریح کرد: متاسفانه این اقدامات در حالی رقم می خورد که ارومیه تاکنون بیشترین همکاری را با فدراسیون داشته است. در بحث واریز حق شرکت در لیگ برتر از پنج ماه پیش تمامی ۵۰ میلیون تومان را به حساب فدراسیون واریز کردیم. ارومیه نیز در میزبانی از مسابقات آسیایی تمامی امکانات خود را بسیج کرد تا بیشترین تعامل را با فدراسیون داشته باشد اما در نهایت این پاسخ ما است که چنین برخوردهایی را از فدراسیون شاهد باشیم.

قائم مقام باشگاه شهرداری اورمیه: اتفاقاتی رخ می‌دهد که احساس می‌کنیم فدراسیون والیبال بر علیه ما کار می‌کند! / چرا ورود بانوان به سالن والیبال فقط در اورمیه ممنوع است؟! / يدالله كارگرپيشه: اسامی در ليگ نقشی ندارند / شهرداری ارومیه سایپا اشرفی  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

یدالله کارگرپیشه: اسامی در لیگ نقشی ندارند / در مورد محرومیت “شیرکوند” نامه‌ای نداریم

یدالله کارگرپیشه، مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازی شب گذشته مقابل سایپا را تنها به جنگندگی بازیکنان جوان و با انگیزه حریف واگذار کردیم.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه،‌یداله کارگر پیشه مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: ما در حالی ست پنجم را به حریف واگذار کردیم که شش بر ۱۱ از آنها جلو بودیم ولی در برابر سرویس های خوب و دفاع حریف نتیجه را واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه ترکیب تیم سایپا را بازیکنان جوان و گمنام تشکیل می دهند اما آنها از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند، آنا نشان دادند که در مسابقات لیگ برتر اسامی بازی نمی کند بلکه تلاش و هم دلی عامل اصلی برد خواهد بود.

وی گفت: در مجموع ما از نبود یک بازیکن در پست دریافت کننده قدرتی دچار ضعف و مشکل هستیم، در حال حاضر سعید مصطفی وند سرعتی زن تیم هم دچار مصدومیت است و ما نمی توانیم به نحو مطلوب از وی استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت “احسن اله شیرکوند” لیبروی تیم شهرداری ارومیه اظهار داشت: وی در ست چهارم وقتی که چهار بر پنج از حریف جلو بود به سوت داور اعتراض کرد، اعتراضات زیاد وی و حرکات غیر ورزشی او باعث شد تا داور ابتدا اقدام به دادن کارت زرد و سپس کارت قرمز به شیرکوند کند.

کارگرپیشه در مورد محرومیت شیرکوند اظهار داشت: هنوز در خصوص محرومیت این بازیکن هیچ نامه ای از سوی سازمان لیگ به باشگاه ارائه نشده است، اما امیدوارم مسئولان فدراسیون محرومیت وی را تا پایان فصل در نظر نگیرند و در صورت طولانی بودن محرومیت ما مجبور هستیم از لیبروی جوان تیم در مسابقات استفاده کنیم.

وی یادآور شد: در بازی شب گذشته وقتی شیرکوند از زمین اخراج شد، دریافتهای ما هر ۲ ساعد می زدند و سرعتی ها هم در زمین تا پایان دیدار ماندند به دلیل مصدومیت بازیکنان یار تعویضی هم نداشتیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:ارومیه, | 9:36 | نویسنده : رضوانی |